donderdag 31 juli 2014

ShotsOfThatLife: Juli 2014


Hey,
Het is weer tijd voor de ShotsOfThatLife van de afgelopen maand. Het was een maand waarin ik heerlijk heb gewerkt aan mijn blog en waarin ik heerlijk ben bijgekomen van dit schooljaar. Terwijl jij dit leest ben ik ook nog eens heerlijk op vakantie. Dat is dus ook de reden waarom de ShotsOfThatLife deze keer iets eerder online komt als normaal. De volgende zal dus iets meer foto's hebben als deze maar ik kan helaas geen artikels schrijven op vakantie. Goed, there we go!
 
 Ik nam de opgemaakt video op en zette daarna tevreden het lege tasje weer in mijn kast, op naar een nieuwe maand vol lege flacons en potjes!
Ik fiets altijd samen met een vriendin naar dansen, maar ze was op kamp en dus ging ik alleen. Ik had eindelijk vakantie en ik was zo blij omdat ik te horen kreeg dat 14 juli mijn beugel eruit mocht. Ik heb heerlijk genoten van de fietstocht door het weiland en voelde me heel gelukkig.
En de volgende ochtend vroeg ging ik weer over dezelfde weg naar mijn oma, weer luisterde ik muziek en genoot ik van het heerlijke weer. Ik vond het wel grappig, ik was 's avonds laat vertrokken en ik ging 's morgens vroeg alweer die kant op.
Ik ging met mijn oma naar de stad en op een terrasje aten we een heerlijk ijsje met vers fruit. Ik vond het heel gezellig en we hebben allebei genoten van het weer.
Ik ging samen met mijn moeder en broertje wat boodschappen doen, daarna haalden we puddingbroodjes bij de bakker. Mijn broodje was een beetje plat omdat ik er per ongeluk op was gaan zitten toen ik mijn moeder wilde helpen. Jup, that's me! 
We gingen deze maand ook een lang weekend met de caravan naar Friesland en we hebben het naar onze zin gehad. Hier zaten we op een terras koffie te drinken.
We huurden een bootje en gingen een hele dag varen. Af en toe meerden we aan om even ergens wat  te drinken en het was supergezellig.
Ik durfde eerst niet te varen maar ik moest het proberen van mijn vader, blij dat ik dat gedaan heb want ik vond het superleuke en heb bijna de hele dag de boot bestuurd. 
 's Avonds zagen we een prachtige zonsondergang en ik heb het echt leuk gehad. Die avond gingen we voetbal kijken, het was zo spannend! De volgende dag gingen we weer naar huis.
 s'Ochtends ontbijten met yoghurt met banaan erin en een heerlijk citroensapje! Ik deed rustig aan en kwam bij van het drukke en vermoeiende weekend.
Ik werd wakker, at een ontbijtje, checkte even wat voor mijn blog en ging toen op aanraden van een vriendin met een kopje thee gossip girl kijken, en ik ben verslaafd!!!
Na de lunch hard aan het werk, ik moest druk vooruit schrijven voordat ik op vakantie ging en door dat weekend Friesland liep ik een beetje achter. Gelukkig heb ik het allemaal lekker weer ingehaald.
Het was hier de woensdag in de tweede week van juli en ik was al klaar met alle artikels voor die maand. (alles heeft een + en een - )
Dus ging ik snel weer verder met de volgende maand, even bikkelen en dan drie weken heerlijk rust. Ik denk wel dat het even afkicken wordt in het begin, dat ik de hele tijd van alles foto's wil maken en veel ideeën zal hebben voor video's, die moet ik dan maar opschrijven.
 Ik was constant aan het werk en om een uur of vier kakte ik altijd een beetje in, dan nam ik een heerlijke koffie. Ik heb de afgelopen maand wel geprobeerd om een beetje te minderen met koffie, omdat het natuurlijk niet heel gezond is.
 Ik moest iets opplakken in mijn map van mijn blog, alleen ik kreeg mijn lijmpot met geen mogelijkheid open. Na drie velletjes lijm eraf te halen ging ie eindelijk open. Waste of time!
 Maar ik heb niet de hele tijd gewerkt hoor, ik ben ook aan het loomen geweest met smoothies en thee.
 Ik moest de hortensia's die drie weken hebben gestaan in de vijfde week toch maar weggooien. Het ziet er een beetje zielig uit!
Ik kocht bij de Albert Heijn een heel zakje roze loom-elastiekjes. Vet leuk! Ik houd van roze!
 Op zondagmorgen nam ik een heerlijk ontbijt, roerbakei met kruiden en een glaasje limonade. Soms heb ik gewoon even zin om uitgebreid te ontbijten. Ik moest hierna wel snel aan de slag want ik moest nog veel doen voor mijn blog.
's Ochtends vroeg snel haren krullen en dan artikels tikken, foto's maken en heel veel plannen. Het is even bikkelen maar ik kom er wel!
 Ook ging mijn beugel er deze maand uit. Dit was de eerste foto die ik maakte zonder beugel en ik heb deze dan ook naar veel vriendinnen gestuurd.
 Om te vieren dat mijn beugel eruit was gingen mijn moeder en ik limburgse vlaai eten met een heerlijke karamel macchiato.
 Mijn broertje was een weekje met zijn vriend mee op vakantie naar zeeland en ik kreeg deze heerlijke fudge blokjes als cadeau!
 Deze foto maakte ik 's ochtends op mijn laatste werkdag voordat we op vakantie gingen. Ik heb het zeker leuk gehad, maar ik was er wel klaar mee. Het is best druk om en, vier weken vooruit te bloggen, en een fulltime bijbaantje hebben.

 We gingen bij opa en oma op bezoek en ik maakte wat foto's van de prachtige bloemen in de tuin, dit zijn er slechts twee.
 Tussendoor even loomen... Ik ben een beetje verslaafd denk ik. Dit is trouwens de ladder armband, supersimpel en heel erg tof!
 Zoals jullie ook al in mijn vlogs zagen, ging ik naar de zomerfeesten in Nijmegen. Ik had met mijn stomme kop slippers aangedaan en de volgende dag had ik supervieze voeten en leek er een ontsteking bij mijn teen te komen. Snel in de badedas, ik denk wel dat het geholpen heeft.
 En ik sluit dit artikel af met een heerlijke frappuchino van de starbucks. Ik ging, zoals je ook al in mijn vlog zag, met Joyce naar Den Bosch en het was heel gezellig.

Dit was de ShotsOfThatLife van de maand juli alweer! Volgende keer kunnen jullie veel zomerfoto's verwachten want dan ben ik terug van vakantie!

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurd! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten