dinsdag 4 februari 2014

Welkom!



Hallo!
Ik ben Nienke Vermeulen en ga vandaag, 1 februari 2014 beginnen met deze blog runnen. Ik heb al een aantal blogs gehad om een beetje te kunnen oefenen met schrijven, fotograferen, ideeën bedenken en administratie bijhouden. Ik vindt dit ontzettend leuk om te doen en hoop dat ik samen met jullie een leuke website kan gaan opbouwen.

Voordat de eerste artikels online zullen komen, zal ik even wat over mezelf vertellen. Ik ben 15 jaar en woon in het zuiden van Nederland, ik zit momenteel op 3 havo en dat bevalt me tot nu toe heel goed. Samen met mijn ouders, broertje en twee katten woon ik in een rijtjeshuis. Ik ben gek op het uittesten van nieuwe make-up, haarproducten, huidverzorging, lichaamsverzorging en alles wat met beauty te maken heeft. Ik vindt het leuk om mijn mening hierover te geven, maar ondanks dat ik dit allemaal supertof vindt om te doen, houd ik ervan om er een beetje een eigen twist aan te geven. Zelf dingen maken vind ik ook ontzettend leuk. Je kunt bijvoorbeeld denken aan: gerechten klaarmaken, handige opbergsystemen voor in huis, sieraden zelf maken, bakken en alles wat ik zelf leuk vindt om te doen. Nou moet ik eerlijk zijn dat dit alles wat hier staat vermeld, allemaal ook niet te lang moet duren, want ik heb niet zoveel geduld. Ook ben ik graag aan het dansen en spinbiken, ik loop op het moment stage op een dansschool voor kleine kindjes. Ontzettend leuk om te doen! Ik bevindt me ook twee keer in de week in de sportschool om eerst lekker te spinnen, vervolgens deel te nemen aan het buikspierkwartier en daarna lekker te douchen en soms duik ik nog even het zwembad in. Dit alles doe ik samen met mijn vader, hartstikke gezellig! Nu weten jullie denk ik wel een beetje waar mijn interesses liggen en wat ik leuk vindt om te doen.

Nou willen jullie natuurlijk ook graag weten waarom deze site online is gegaan denk ik? Nou, dat zit zo: Ik wil graag over al mijn interesses, hobby’s en natuurlijk ook over make-up en verzorging een blog maken. Je kunt hier dus drie keer per week een artikel verwachten over alles wat ik leuk vindt om met jullie te delen en waarvan ik ook denk dat je het leuk vindt om te lezen. Er zal een artikel op maandag, donderdag en zondag online komen. Deze blog is bedoeld voor iedereen die dat leuk vind al ben je nou een man, vrouw, jongen, meisje, klein, groot, dik of dun, iedereen is hartstikke welkom! Ik zal jullie meenemen in mijn leven.
Deze blog heet Life Talk Together. Dit is zodat we samen kunnen praten over ons leven en wat me meemaken. Hoe gaan we dat doen? Samen praten?

Ik vindt het belangrijk dat jij, mijn lezer de kans en de gelegenheid krijgt om met mij, en andere lezers in contact te komen, daarom heb ik een e-mail adres waar je me alles kunt vragen, mededelen of kunt laten zien. Ik zal alles lezen wat er gebeurd en ik hoop dat het lukt om overal op te reageren!
Heel veel plezier op mijn site de komende tijd en laat vooral weten wat je er van vindt!
Doeg!

-xxx- Nienke


2 opmerkingen:

  1. Ik vind je blog echt superleuk nienie! En leuke foto's schatje ;) Respect man. En die visionbords van ons zijn zeker goed gelukt :p haha
    <3 ik ga zeker elke maandag donderdag en zondag je blog in de gaten houden! Let's live and talk all together! Xxxjes nandie ~

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aah dankje Nan! Ik weet nu hoe ik moet reageren haha! xxx

      Verwijderen