woensdag 5 februari 2014

Shots of that life #1 Januari



 Hallo!
Het eerste echte artikel op Life Talk Together! Wauw! Ik hoop dat het jullie zal bevallen! Het volgende artikel zal elke maand terug komen. Ik zal per maand de leukste gebeurtenissen fotograferen en daar aan het einde van de maand, in het begin van een nieuwe maand een artikel over schrijven met alles wat ik heb gedaan. Voor nu heb ik foto’s voor jullie van de maand januari, de eerste maand van 2014! Het was een drukke maand met veel school en werken. Doordat ik veel bezig was met school heb ik niet zoveel bijzonders gedaan.
Laten we snel beginnen met de foto’s !


Ik besloot om deze maand mijn kerstverlichting nog even te laten hangen totdat het lichter buiten wordt. Hartstikke gezellig! 
Ik bakte in het weekend een heerlijke tosti met ham en kaas! Lekker! 
Ik ging de dijk op met mijn spiegelreflex en maakte een aantal prachtige foto's! Hier komt nog een apart artikel over.
Ik wilde in de kerstvakantie al een visionboard maken maar heb het niet gedaan. Ik besloot om op een saaie vrijdagavond samen met een vriendin er een te maken. Haar vader had nog fotolijsten liggen die we mochten gebruiken en we gingen aan de slag. Het was heel gezellig en het eindresultaat was echt heel erg leuk! 
Deze maand stond absoluut in het teken van leren, ik had onder andere een wiskundetoets en dankzij wiskundeacademie.nl  kon ik mijn toets makkelijker leren.
Ik at het lekkerste ontbijt ever! Een wit bolletje met ham en een eitje! Echt té lekker gewoon! 
Ik las het boek van Cynthia die je hoogstwaarschijnlijk kent van misslipgloss.nl in een ruk uit en vindt het echt een ontzettend leuk boek! Ik raad hem je zeker aan! Het gaat niet alleen over beauty maar ook over hoe het ooit begonnen is met haar blog, heel inspirerend en leerzaam!

Dit waren alle foto’s van januari , ik hoop dat je het leuk vond! Ik zit nu iets meer in het ritme van foto's maken dus volgende maand zullen er waarschijnlijk wat meer foto's komen! Op naar de volgende!


                                          E-mail: lifetalktogether@outlook.com  
                                                 -xxx- Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten