donderdag 27 februari 2014

Maandsamenvatting: Februari

Hey,
Ik wil dit artikel elke maand gaan doen zodat ik een beetje meer bewust word van wat ik allemaal doe in een maand en of er veel variatie in mijn leven zit of dat het eigenlijk allemaal een beetje hetzelfde blijft. Lees je mee?



Vandaag vat ik de afgelopen maand samen, de afgelopen maand was heel hectisch. De site kwam natuurlijk online en dat gaf wat spanning bij mijzelf, dat uitte zich in korte afgebeten nagels en slapeloze nachten. Zoveel keuzes om te maken. Zou het gaan lukken? Hoe zou ik het gaan doen? Moet ik samenwerken met iemand? Duizenden keuzes vlogen door mijn hoofd. 



Ook moest ik deze maand serieus nadenken over mijn profielkeuze, ik dacht altijd: “Dat komt wel” maar opeens kwamen er voorlichtingsavonden en werd het allemaal toch wel even wat serieuzer. Nog een paar slapeloze nachten erbij. Uiteindelijk ben ik eruit en kies ik voor C&M (cultuur & maatschappij).
 

Half deze maand werd ik ziek en voelde ik me niet echt goed. Het beste excuus om die afspraak even af te slaan en lekker op tijd te gaan slapen. Daar ben ik wel heel erg van opgeknapt en voelde me daarna steeds een beetje beter. Sowieso is op tijd naar bed gaan me deze maand echt goed afgegaan op een paar feestjes na. Ik kon makkelijk in slaap vallen en ging doordeweeks en eigenlijk in het weekend niet extreem laat naar bed.
 
Ik ben ontzettend druk geweest met het inplannen van artikels voor de maand maart alweer! Ik maakte in twee dagen de hele planning van maart omdat ik ver vooruit moest werken. Gelijk weer aan de slag! Ik vind dat het fijnst. Gewoon in een keer weer door want dan blijf ik in de mood van het schrijven en dan ga ik ook. Foto’s bewerken, artikels uitschrijven en mooi collages maken. Ik vind het echt het leukste om te doen en zou er de hele dag mee bezig kunnen zijn. Helaas kan dat niet want ik moet ook echt mijn best voor school doen.


Dat brengt me op het volgende onderwerp: school. Op school ging het wat minder, ik deed niet meer of minder als normaal maar toch haalde ik niet bar hoge cijfers. Dat is dus wel echt even iets om aan te gaan werken. Ik merk terwijl ik dit artikel schrijf al dat het echt handig is dat ik even alles onder elkaar zet en nadenk over wat beter kan, zo let ik hopelijk de volgende maand wat beter op deze punten van belang.



Ik ben heel erg blij met hoe de maand is gelopen. Ik heb al een aantal blogs gehad en ik merk dat ik het echt gemist heb! Het schrijven, de foto’s maken, de producten proberen en vertellen wat ik er van vind. Ik heb dat allemaal zo gemist. Ik moest echt afkicken toen ik net gestopt was met bloggen en nu mag ik weer! Yeah!



Dit was mijn samenvatting van de maand. Doe jij met me mee en maak je ook een samenvatting van je maand? 


Mocht je een reactie achter willen laten, dan kan dat hier beneden en als je een persoonlijke vraag hebt kun je mailen naar: lifetalktogether@outlook.com

-xxx-




Geen opmerkingen:

Een reactie posten