maandag 13 februari 2017

Review: Oriflame ~ Giordani Gold ~ Calligraphy Eye Liner


Hey,
Ik ben iemand die altijd op zoek is naar een goede eyeliner, eyeliner is iets dat ik heel erg vaak draag en wat ik ontzettend mooi vind. Ik draag eyeliner zonder "wing" en met "wing". Door de jaren heen heb ik ontdekt dat ik een eyeliner in de vorm van een stiftje het fijnst vind. En daarom review ik vandaag een eyeliner van het prachtige merk Oriflame! Benieuwd? Lees dan snel verder!



Voor dat we verder gaan naar de eyeliner wil ik je eerst wat meer over het merk Oriflame vertellen, ik kwam namelijk in contact met een vrouw die Oriflame consulente is en het merk promoot met het geven van party's voor bijvoorbeeld je vriendinnen, nichtjes, moeders of oma's. Ook kun je bij haar producten van het merk bestellen. Oriflame is een mooi merk en de prijsjes zijn ook nog eens heel fijn voor de kwaliteit die je er voor terug krijgt. Hier vind je de facebook-pagina van de consulente. Stuur gerust een berichtje als je meer informatie wilt hebben hierover!


Dit is de eyeliner waar het om draait, het is een eyeliner van de "Giordani Gold" lijn van Oriflame. Het is een erg mooie eyeliner met zwart en gouden details. De stift van de eyeliner is ook daadwerkelijk een beetje in de vorm van een stift zoals je die gebruikt om mee te schrijven.


Dit is de eyeliner als ik hem swatch op mijn hand, je kunt er mooie dunne lijntjes mee zetten, maar ook wat dikkere. De eyeliner is echt pikzwart en ik heb heel veel moeite moeten doen om de swatches weer van mijn handen af te krijgen. Hij blijft op mijn hand dus in ieder geval heel erg goed zitten!


Dit is hoe de eyeliner er uitziet op mijn ooglid. Het zetten van zowel de lijn als de "wing" ging heel erg soepel, het lukte me eigenlijk gewoon in één keer. Ik ben wel redelijk handig in het zetten van eyeliner maar toch gaat het niet met iedere eyeliner even goed, en met deze dus wel!


De eyeliner blijft echt goed zitten en gaat niet "stempelen" in mijn arcadeboog. Ik ben er echt heel erg tevreden over. De eyeliner kost €19,00, maar bij Oriflame zijn er altijd hele goede acties, de consulente zet de brochures van het merk ook op de facebook-pagina, zo kun je alle acties en nieuwe producten meteen spotten!


Dat was mijn review over deze prachtige eyeliner van Oriflame, als je deze eyeliner ook wilt aanschaffen, neem dan zeker even een kijkje op de facebook-pagina

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram en Bloglovin' om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten