zaterdag 9 juli 2016

Update + Nieuw Uploadschema


Hey,
Wiehoe! Mijn Havodiploma is in the pocket! Het heeft allemaal wat langer geduurd dan verwacht en ik heb een behoorlijke tijd niets gepost op youtube en op mijn blog. Daarom vandaag even een korte extra blogpost met een update en een nieuw uploadschema, want nu alles achter de rug is wil ik weer lekker gaan bloggen deze zomer! Ben je benieuwd naar alles wat ik allemaal heb meegemaakt de afgelopen tijd en ben je benieuwd naar wanneer je nieuwe video's en blogs kunt verwachten? Lees dan snel verder!


 Zoals ik al vertelde heb ik een behoorlijke tijd niks gepost, dit omdat ik eerst examens had en vervolgens op 16 juni niet de uitslag kreeg waar ik op gehoopt had. Ik was nog niet geslaagd en moest herexamen doen. Ik mocht zelf kiezen waarvoor ik een her zou doen omdat het erom ging dat mijn gemiddelde van het centraal examen 0,6 hoger moest zijn (het gemiddelde van mijn gewone eind lijst was wel goed). Na lang wikken en wegen ben ik voor het vak geschiedenis gegaan en ik moest dus van een 5,1 naar een 5,7. Ik had niet verwacht dat ik zo verdrietig zou zijn om het feit dat ik gezakt was. Ik had letterlijk het gevoel dat mijn wereld instortte, terwijl ik mezelf er al een beetje op had voorbereid dat ik misschien wel een her zou kunnen hebben (ik was zelf namelijk al een beetje bang dat ik op het examen zelf dat gemiddelde van een 5,5 niet zou halen). Maar nadat ik klaar was met huilen en boos zijn ben ik daar als een malle voor gaan leren en heb het examen uiteindelijk op 22 juni gemaakt. Ik had er niet echt een gevoel over en heb het maar laten rusten. Eigenlijk zouden mijn moeder en ik op vakantie gaan als ik geslaagd was, maar omdat mijn moeder het zo oneerlijk vond dat ik niet geslaagd was (en heel veel anderen die nooit hun best voor school hebben gedaan wel) ben ik alsnog een weekje naar Fuertaventura op de Canarische Eilanden geweest. Het was ontzettend leuk en er volgen zeker nog foto's van dit bijzondere reisje. Op 31 juni vlogen we weer terug naar Nederland en op 1 juli kreeg ik dan eindelijk het verlossende telefoontje dat de vlag alsnog uit mocht en dat ik geslaagd was met een 6,7! Ik besefte niet dat ik het gehaald had maar was ontzettend blij. Ik vind het nog steeds gek, ik ging van het ene uiterste (heel erg verdrietig en boos) naar het andere uiterste (heel erg blij). Ik heb vooral gemerkt dat ik heel erg moe was door alle emoties en spanning, dat kwam er op vakantie allemaal een beetje uit. De avond van de uitslag was ook de open avond van Marianne met haar gloednieuwe salon 'Knap Verzorgd' , dus daar ben ik ook nog naar toe geweest. Ook daar ga ik nog een kort artikeltje van maken omdat ik het zo ontzettend leuk vond! Die zaterdag daarna organiseerde ik last minute mijn eigen examenfeestje voor vrienden en familie, ook dat was heel erg leuk en gezellig en ik ben heel erg verwend. Die maandag daarop (4 juli) moest ik naar de dokter omdat ik al heel lang met een ontstoken ingegroeide teen nagel zit, maar omdat ik examens en allerlei andere dingen had (dansoptreden, werk etc.) kon ik daar nog niet mee naar de dokter. Ik kon geen antibiotica tegen de ontsteking nemen want daar word je heel suf en moe van en ik kon ook niet geopereerd worden want dan lig je een week voor pampus en ik moest nog werken en dergelijke dingen. Maar afgelopen maandag ben ik alsnog naar de dokter geweest en ik moest inderdaad geopereerd worden. Dat kon pas na woensdag 6 juli want dan moest ik nog werken en had ik bovendien 's avonds de diploma-uitreiking. Maar donderdag was het dan zo ver, om 11.10 had ik een afspraak bij de dokter en hebben ze een reepje nagel weggehaald zodat deze niet meer kan ingroeien. Het is nu zaterdag ochtend en ik voel me redelijk oké. Ik heb dit al een keer eerder gehad met dezelfde teen met kerst (klik hier voor de vlogs daarvan) en wist daarom een beetje wat ik kon verwachten. Ik moet gewoon rustig aan doen en dan moet het wel goed komen. Dat is zo'n beetje alles wat er de afgelopen tijd gebeurd is. Ik ben superblij dat ik eindelijk vakantie heb en dat ik volgend jaar lekker aan SPH Plus op de HAN in Nijmegen kan beginnen.


Goed, dat was dat. Dan nu, ik ben natuurlijk helemaal uit de running geweest maar ik heb een heleboel leuke spulletjes binnengekregen en ik heb ook zelf nog wat dingen die ik graag met jullie wil delen. Daarom ga ik weer lekker aan de slag met het maken van video's en blogs. Wel heb ik besloten dat ik op maandag en donderdag een artikel plaats en dan op zondag een video. Dus dat is het nieuwe schema:
Maandag: Artikel
Donderdag: Artikel
Zondag: Video

Ik hoop dat jullie er weer net zo veel zin in hebben als ik en dat jullie gaan genieten van de nieuwe blogs en video's!

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram en Bloglovin' om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten