zondag 29 mei 2016

Review: Beebee Blush - Make-up Actie


Hey,
Ik heb echt iets leuks ontdekt, ik was wat aan het rondkijken op facebook en vond de webshop https://makeupactie.nl/. Dit is een webshop waar je in de eerste maand €1,- betaald voor een make-up product t.w.v. ongeveer €20,- en de andere twee maanden voor €4,95. Je betaald dus in principe alleen de verzendkosten. Ik vond dit zo leuk dat ik het moest proberen. Een week later kwam mijn pakketje binnen en dat is een blush. Ik wilde jullie graag laten weten wat ik er van vind. Ben je benieuwd? Lees dan snel verder!


De producten zijn allemaal van het merk beebee en ik had hier zelf nog nooit van gehoord dus ik wilde het graag testen. Ik denk dat ik van de andere twee producten ook een review ga maken!


Dit is de blush, ik heb hem in de kleur Juicy Peach. De blush ziet er mooi uit op het eerste gezicht en ik vind de verpakking er leuk uit zien. Wel vind ik het onhandig dat je de deksel eraf moet draaien en niet gewoon open kan klappen. Ik zie het nog wel gebeuren dat ik de blush laat vallen.


Zodra ik mijn vinger door de blush haal moet ik toch even slikken, wat een boel pigment voor zo'n lichte blush. Dit belooft veel voor de arm swatch!


Dit is de kleur op mijn arm, ik ben echt heel tevreden over de kleur en de textuur van de blush. Dit is echt heel erg mooi!


En dit is de blush aangebracht op mijn wangen, het lijkt alsof er niet veel kleur van af komt maar helaas is blush heel lastig vast te leggen op camera. Maar ik kan je zeggen dat het pigment echt meer dan goed is, je moet echt opletten dat je niet teveel aanbrengt.

Ik ben dus eigenlijk echt heel erg tevreden over deze blush en vind het concept ook heel erg leuk, ik ben benieuwd welk product ik volgende maand ontvang!

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram en Bloglovin' om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 
Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

2 opmerkingen:

  1. Wat een super gave blush! Zo'n kleur zie je niet snel. Is het een soort abbonnement? Of wat is precies het concept?

    Liefs,
    Eline ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hij is echt heel bijzonder. Ja het is een abonnement dat je sowieso voor de eerste drie maanden afsluit. Je betaald de eerste maand €1,- en de andere twee maanden €4,95. Je kunt je abonnement na drie maanden opzeggen maar je kunt het ook door laten lopen. Je ontvangt gewoon elke maand een product en betaald alleen die €4,95 aan verzendkosten. Is het zo duidelijk voor je wat het is? Je kunt ook nog even hier: https://makeupactie.nl/hoe-het-werkt kijken voor meer info. Liefs! Nienke

      Verwijderen