zondag 31 januari 2016

Review: Kruidvat Reinigende Neusstrips


Hey,
Ik houd ervan om nieuwe producten te ontdekken en vooral als het gaat om goedkope producten. Zo kocht ik vorig weekend een pakje reinigende neusstrips van het kruidvat. Ik wilde graag eens kijken of ze goed zijn omdat goedkope neusstrips vaak moeilijk te vinden zijn. Dus ik nam ze mee! Vandaag laat ik je weten wat ik er van vind. Ben je benieuwd? Lees dan snel verder!



Dit zijn dus de neusstrips, het is de bedoeling dat je eerst je gezicht, en voornamelijk je neus, goed reinigt met iets van een facewash of reinigingsmelk. Dan is het belangrijk dat je je neus nat maakt en vervolgens je handen goed afdroogt. Dan breng je de neusstrip vanuit het midden aan en plak je de zijkanten ook vast. Dit laat je ongeveer 10/15 minuten zitten totdat de strip volledig is opgedroogd. Dan pak je de buitenkanten vast en trek je de strip langzaam van je neus af. Als het goed is neemt ie dan alle mee-eters mee.


Mijn mening is een beetje verdeeld over de neusstrip, want ik ben niet heel enthousiast, maar de strip heeft wel wat rommel meegepakt op mijn neus. Ik denk dat ik even moet wachten tot ik iets meer mee-eters heb en het dan nog eens moet proberen. Maar ik denk dat deze strips over het algemeen goed werken.


De neusstrips kosten €1,99 per pak van 10 stuks.
Dat was de review van de Kruidvat neusstrips, heb jij wel eens een neusstrip gebruikt?

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram en Bloglovin' om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 
Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten