zondag 8 november 2015

Marianne's Nails & Beautycare: Winterse Fiber-Gel


Hey,
Misschien wil je er nog niet over nadenken omdat het zo koud en regenachtig is, maar misschien ook juist wel omdat het gezellig en feestelijk is. Ik heb het natuurlijk over de winter. Ik ben zelf jarig in december en ben dol op sinterklaas en kerst. Ook Marianne heeft zin in deze gezellige dagen, voordat we aan de slag gaan met rood, groen, goud, zilver en glitters, gaan we eerst nog even prachtige witte glitternagels laten zien. Deze maand krijg je namelijk 20% korting op fiber-gel in de salon van Marianne. Ben je benieuwd naar wat je allemaal kunt laten doen met je nagels? Lees dan snel verder!




Hier zie je nog een detail foto van de fiber-gel nagel die Marianne maakte. Maar fiber-gel, hoe werkt dat nou precies?

Fiber-Gel is gel, maar dan is het net zo hard als acryl en dunner dan gewone gel. Ideaal voor op de nagels dus!

Deze stappen neem je om een perfecte fiber-gel nagel te zetten.


Je brengt eerst een laagje van de Nail Perfect Bonding Gel aan.


Dan ga je met de fiber-gel zelf aan de slag, dit is lastig aan te brengen en de nagels moeten snel onder de lamp om ervoor te zorgen dat de fiber-gel er niet afglijdt.


Marianne gebruikte bij deze nagels een roze en een witte kleur om de nagels eruit te laten zien als "gewone" nagels of om een ander effect te creëren. Dit is dus de volgende stap.


Dan is het tijd voor de Gel Cleanser, die zorgt ervoor dat de plaklaag op de nagels verdwijnt.


Als laatste brengt Marianne de Perfect Gloss van Nail Creation aan en dan zijn de fiber-gel nagels af. Heel er leuk en ontzettend geschikt voor de koude dagen die er aan gaan komen!


Dat was het artikel van deze maand alweer, ik vind het zo leuk hoe Marianne eigenlijk meteen oppakt wat ik bedoel en precies maakt wat ik in gedachten heb zonder dat we overleggen over hoe het er precies uit gaat zien. Heel erg tof!

Ik heb zelf ook fiber-gel op mijn nagels gehad, ik was daar heel erg over te spreken. Mocht je benieuwd zijn naar wat mijn ervaring was, lees dan even dit artikeltje.

Wij hopen dat je dit artikel weer leuk vond!
Natuurlijk wil ik je nog even wijzen op wat Marianne allemaal doet:
Gel nagels
Fiber-Gel nagels
Acryl nagels
Manicure
Handmassage
Probleem nagels
Nagel bijters
 
Contactgegevens:

 KvK: 63340275

En stuur een mailtje als je de maandelijkse nieuwsbrief wilt ontvangen om op de hoogte te blijven van alle nieuwtjes rondom de salon! Het is heel erg leuk en zeer vermakelijk om te lezen!

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram en Bloglovin' om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 
Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten