zondag 6 september 2015

Mijn Eigen Nagels Terug Van Weggeweest!


Hey,
Jullie weten inmiddels wel dat ik samenwerk met Marianne van Marianne's Nails & Beautycare (voorheen Marianne's Nails & Handcare, maar ze gaat in het nieuwe jaar ook andere schoonheidsbehandelingen geven dus vandaar de naamsverandering). Na een set Fiber-Gel nagels, Gel op eigen nagels en acrylnagels wilde ik mijn eigen natuurlijke nagels weer eens zien en miste ik het nagels lakken ook een beetje. Daarom vroeg ik Marianne dit keer of ze mijn acrylnagels wilde verwijderen en mijn eigen nagels wilde lakken. Dat vind ik ontzettend goed gelukt en daarom wilde ik dat graag even met jullie delen. Benieuwd naar wat ze heeft gedaan en welke nagellak ze gebruikte? Klik dan snel verder!




Zoals je ziet zijn mijn eigen nagels op één nagel na heel erg lang geworden onder de acrylnagels (de nagel van mijn wijsvinger was met acryl en al afgebroken op vakantie tijdens canyoning). Ik vind het er zó mooi uit zien! Nooit gedacht dat mijn eigen nagels zo lang konden worden, ze breken altijd af of scheuren in.

Marianne bracht als basiskleur een roze kleur van W7 aan en op mijn ringvingers heeft ze een glitterlak aangebracht van "Golden Rose Jolly Jewels". Ik vind het er heel mooi en verzorgd uitzien. 

Om de nagellak wat langer te laten zitten en mijn eigen nagels te verstevigen heeft ze over de nagellak een laagje top polish aangebracht die je laat drogen onder de lamp, daardoor heeft de nagellak echt heel lang mooi gezeten.


Ik ben heel blij met mijn eigen nagels en omdat het artikel van de maand september in het teken van manicure staat leek het me leuk om het zo te doen. Ik hoop dat je het leuk vond om dit te zien en tot de volgende keer. Check ook zeker even de website en facebook van Marianne voor meer informatie over haar salon en prachtige werk!

Natuurlijk wil ik je nog even wijzen op wat Marianne allemaal doet:
Gel nagels
Fiber-Gel nagels
Acryl nagels
Manicure
Handmassage
Probleem nagels
Nagel bijters
Contactgegevens:

 KvK: 63340275

En stuur een mailtje als je de maandelijkse nieuwsbrief wilt ontvangen om op de hoogte te blijven van alle nieuwtjes rondom de salon! Het is heel erg leuk en zeer vermakelijk om te lezen!

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram en Bloglovin' om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten