donderdag 10 september 2015

Marianne's Nails & Beautycare: De Nieuwe Salon!


Hey,
Vandaag laat ik jullie meekijken in de vernieuwde salon van Marianne van Marianne's Nails & Beautycare, zij had haar salon boven en dat was niet altijd even praktisch. Daarom is ze verhuisd naar beneden en heeft haar salon een hele upgrade gekregen om het net even wat gemakkelijker te maken voor haar en comfortabeler voor jou. Natuurlijk was ik dolenthousiast en vind ik het een hele verbetering. Wil jij nou weten hoe het er hiervoor uitzag kijk dan even dit filmpje. En wil je weten hoe fantastisch het er nu uitziet? Klik dan snel verder!



Ik ga geen uitgebreide beschrijvingen geven maar meer wat sfeerfoto's, de foto's zeggen genoeg over hoe gezellig het is! Natuurlijk is er altijd een warm kopje thee aanwezig in de salon terwijl uw handen, en in het nieuwe jaar ook uw gezicht, helemaal verzorgt en mooi gemaakt wordt.


Wanneer je binnenkomt zie je meteen waar het om draait, nagels!

  
Natuurlijk staan de prachtige lakjes van 'Golden Rose' in het nagellak rek.


Ook is er nu een kassa en een nieuwe kast waarin Marianne al haar benodigdheden kan vinden.


Er is een prettige tafel gekomen met de twee lampen (die je vast nog kent van eerder), een lekker zittende stoel, een felle lamp en een afzuiging voor al het stof.


Heerlijke verzorgingsproducten kunnen natuurlijk niet ontbreken.


 Nagellak van 'Golden Rose' en Gel van 'Florence'.


Andere merken, hier zitten ook echt prachtige kleuren bij. Kun jij de kleur spotten die ik hier droeg?


I love it!


De nagels van Marianne toen ik er was, zo mooi! Dit is dus een van de duizenden dingen die je kunt laten doen in de salon.


Dit was dan ons artikel over de nieuwe salon, ik vind het ontzettend mooi en ben heel trots op hoe Marianne dit (met fantastische hulp van familie) gedaan heeft! Een afspraak maken zou ik zeggen!

Natuurlijk wil ik je nog even wijzen op wat Marianne allemaal doet:
 
Gel nagels
Fiber-Gel nagels
Acryl nagels
Manicure
Handmassage
Probleem nagels
Nagel bijters
 
Contactgegevens:

 KvK: 63340275

En stuur een mailtje als je de maandelijkse nieuwsbrief wilt ontvangen om op de hoogte te blijven van alle nieuwtjes rondom de salon! Het is heel erg leuk en zeer vermakelijk om te lezen!

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram en Bloglovin' om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 
Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten