donderdag 16 juli 2015

Spam Je Blog! #5

 Hey,
Vandaag is het weer tijd om lekker te gaan spammen! Ik weet dat veel van mijn kijkers/lezers ook een blog hebben en daarom leek het me leuk om weer eens een 'Spam je blog' artikel te maken. Ik plaats zelf ook regelmatig onder zo'n artikel een berichtje, ik merk dan dat het inderdaad voor meer lezers zorgt en daarom wil ik jullie deze kans geven om jezelf en elkaar in het zonnetje zetten. Want er is niets mooiers dan elkaar te helpen, en je hoeft er helemaal niet veel voor te doen. Ben je benieuwd naar wat je moet vermelden in je reactie? Lees dan snel verder!
 
Om een goed spambericht te maken op mijn blog moet je de volgende dingen in je reactie vermelden. Ik heb dit even op mezelf toegepast zodat je een beetje een voorbeeld hebt en een idee krijgt van wat de bedoeling is.
Je naam: Nienke Vermeulen (achternaam hoeft natuurlijk niet perse)
Je leeftijd: 16 jaar
Link naar je blog: lifetalktogether.blogspot.nl 
Link naar je youtube-channel: youtube.com/lifetalktogether (alleen als je deze hebt en actief upload)
Kort samengevat waar je blog over gaat: Mijn blog gaat voornamelijk over make-up, beauty en lifestyle. Ik doe alles met een persoonlijke twist en hoop mensen te inspireren.
De reden waarom jou blog in het zonnetje gezet moet worden: Omdat het gewoon heel leuk is om nieuwe blogs te leren kennen en van elkaars creativiteit te profiteren. Get inspired and inspire!
Een tip voor een andere toffe blog die wel wat meer views verdient: 

Dat is alles wat je moet doen! Ik hoop dat je er wat leuke lezers bij kunt krijgen op deze manier, ik vind het leuk om elkaar op deze manier een handje te helpen. Mocht je nou geen blog hebben, dan is het natuurlijk ook tof om alleen een tip achter te laten!
Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram en Bloglovin' om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 
Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten