zondag 21 juni 2015

Zonnen & Bescherming


Hey,
We hebben al wat heerlijke dagen gehad en er komen natuurlijk nog meer heerlijke dagen aan. Wat we vaak toch een beetje vergeten is dat die heerlijke zon ook heel schadelijk is. We zijn allemaal wel eens verbrand, maar je loopt al schade op als je je niet insmeert en toch niet verbrand.Vandaag wil ik je iets meegeven. Ben jij benieuwd wat? Lees snel verder!




Vaak denken mensen met een donkere huid dat ze zich niet in hoeven te smeren, terwijl rossige en andere spierwitte mensen dat echt niet vergeten. Je ziet dan ook vaak dat spierwitte mensen minder zonneschade hebben dan mensen die een getinte/donkere huid hebben.

Het is dus altijd belangrijk dat je je minimaal met SPF 30 moet insmeren. Het is inderdaad zo, dat sommige mensen minder snel bruin worden als ze zich insmeren. Maar uiteindelijk bereik je daar een gezondere huid mee en als je de kleur opbouwt blijft deze ook langer zitten.

Het is je huid en daarom is het belangrijk dat je goed voor jezelf zorgt. Als je je haar beschadigt kun je dat afknippen, je huid krijg je nooit meer gezond terug. Dus mijn boodschap is: SMEREN, SMEREN, SMEREN EN NOG EENS SMEREN!!!

Ik hoop jullie op deze manier even duidelijk gemaakt te hebben over hoe goed je moet opletten in de zon. Mocht je nog eens een uitgebreid artikel willen lezen over hoe dat allemaal precies zit met je huid, dan kan ik misschien met een deskundige afspreken om hier wat meer informatie over te krijgen.



Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram en Bloglovin' om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten