zondag 7 juni 2015

NOTD: Essence Oil Slick - 29 #paradise


Hey,
Vandaag is het weer tijd voor een NOTD (Nail Of The Day), in het artikel van vandaag laat ik je zien welke nagellak ik laatst op had en wat ik daar van vond. Zoals jullie inmiddels wel weten ben ik dol op nagellak en vind ik het leuk om nieuwe kleuren/merken te testen. Vandaag heb ik nagellak van een van mijn favoriete merken, Essence! Ben je benieuwd? Lees dan snel verder!




Ik heb dit lakje van Essence gebruikt, het is een van de wat nieuwere kleuren uit het assortiment en de kleur sprak me enorm aan, het komt namelijk in de buurt van mijn lievelingskleur en de shimmer erin leek me erg interessant. Volgens Essence is dit dus een Oil Slick (olievlek), dat is misschien niet meteen iets waarvan je zegt dat het heel mooi is, maar dat ging ik testen. Ik kocht de kleur 29 #paradise.


Ik ben altijd heel erg te spreken over de substantie van de nagellak van Essence en ook de kwastjes vind ik heel erg fijn. Dat was dus een reden waarom ik voor dit lakje koos, ik weet gewoon dat het goed is.


Dit is de lak met een laagje, zoals je ziet is de dekking al heel erg goed. Voor de zekerheid bracht ik nog een laagje aan. Dat zorgt ervoor dat je nagels er helemaal perfect uitzien.


En dit is de lak met twee laagjes, ik ben heel erg tevreden over deze kleur. De lak heeft een prachtige shimmer en de substantie is makkelijk om mee te werken. De nagellak blijft goed zitten en zorgt voor een egale dekking.

Ik vind dit dus echt een heel leuk lakje en ik zou hem zeker aanraden! Wat is jullie favoriete merk?

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram en Bloglovin' om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten