donderdag 28 mei 2015

SOTL: Mei 2015


 Hey,
Het was een maand vol met stress, leren en heel veel reizen. Dit was absoluut de leukste maand van het jaar en ik heb enorm veel gedaan. Ik werkte me een ongeluk om drie weken (jawel drie weken!!!) even lekker uit te rusten. Eerst één week meivakantie (toen moest ik wel werken maar oké), daarna een week naar Oostenrijk met school op actieve vakantie en toen nog een week naar Tenerife omdat mijn ouders vijfentwintig jaar getrouwd zijn. Kijk je mee naar de foto's?




 Lekker relaxen op de bank op zondagmorgen. Ik keek spangas! Dat keek ik toen ik twaalf was ook en ik vond het heel leuk om het weer eens te zien, het is wel heel erg veranderd en ik vind het wat minder leuk dan vroeger.
  

 Het is niet de meest sexy foto, maar Woezel wilde een keer met mij knuffelen en dat moest ik natuurlijk even vastleggen.


 Yoghurt met banaan en honing, mijn favoriete ontbijt op zondagmorgen.
 

 En een kopje cafeïne vrije koffie!
 

 Ik deed een test op een website om aan de hand van je profielfoto je leeftijd te bepalen. Je ziet het, het klopt voor geen meter. Volgens de test ben ik 23, maar in werkelijkheid ben ik 16!
 

 Wachten in de sportschool totdat de zonnebank vrij is, I hate this!
 

 En daar was de reis naar Oostenrijk, het was een reis vol mooie dingen. Er werd veel gelachen en ook gehuild, er zijn grenzen verlegd en het het was een fantastische ervaring.
 

 Voor Tenerife maakte ik deze foto voor mezelf zodat ik makkelijk kon onthouden welke sieraden ik bij me had en welke setjes ik voor mezelf had gemaakt. Handig toch?
 

 En dan op naar Tenerife! Hier at ik een croissantje op Schiphol samen met een lekker sapje, omdat ik dat moest van mijn ouders, ik voelde me namelijk heel beroerd. Door de reisziekte blijkt achteraf.
 

Op het vliegveld kochten mijn moeder en ik een lakje van het merk mavala, een prachtig kleurtje!
 

 Het uitzicht vanaf ons balkon was prachtig, we zaten in het hotel Riu Buena Vista en dat is echt heel erg aan te raden. Het was geweldig!
 

 Ik voelde me helemaal zomers met dit hoedje op, jumpsuit en bikini aan. Het voelde echt als zomer!
 

 Drankjes aan het zwembad!
 

 Overal stonden palmbomen en het rook er naar kokos, het was echt het ultieme zomergevoel.
 

 Nog een drankje!
 

 In een stadje aan de kust maakte ik deze foto, de Atlantische oceaan is zo woest! Echt heel bijzonder om te zien.
 

Kijk! De golven sloegen als een gek tegen de rotsen aan!
 

 Ook cactussen waren er genoeg op het eiland!
 

In dat stadje hebben mijn broertje en vader konijn en geit gegeten, mijn moeder hield het bij een biefstukje en ik ging voor viskroketten.
 

 's Avonds nog even chillen op het balkon voordat we gaan eten.
 

Het zwembad!
 

 Eenmaal terug in Nederland gingen we met vrienden naar het klimbos in Tegelen. Het was heel erg tof, maar na een week in Oostenrijk een beetje te soft voor mij.
 

 Voor kunst een foto maken van een stilleven, ik koos er uiteindelijk voor deze om na te tekenen.
  
Dat waren alweer alle foto's van de afgelopen maand, het waren er niet zo veel, maar dat komt ook omdat ik niet alles wilde delen. Ik heb veel meegemaakt de afgelopen weken en dat was allemaal zo leuk en intens, ik heb jullie in ieder geval nog een beetje een beeld gegeven van hoe het was. Op naar de volgende maand!

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram en Bloglovin' om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten