zondag 5 april 2015

SOTL: Maart 2015


Hey,
Er is weer een nieuwe maand aangebroken en dat betekent dat het weer tijd is voor de SOTL (ShotsOfThatLife) van de maand maart. Normaal gesproken is dit artikel altijd op de eerste donderdag van de maand, maar in verband met de paasnagels die ik graag wat verder voor Pasen online wilde hebben, is de SOTL wat later online. De afgelopen maand was tof, ik deed niet veel bijzonders maar kwam na wat luie dagen weer back on track. Wel was het een maand waarin ik me niet zo lekker voelde, op het moment dat ik dit schrijf ben ik dus ook ziek. Benieuwd naar de foto's van deze maand? Lees dan snel verder!




 Rood is echt mijn favoriete kleur wat nagellak betreft, hier koos ik voor een kleur van de HEMA in nummer 824.
 

 In een tussenuur nam ik een stroopwafel met een lekker kopje koffie en legde ik de laatste hand aan een video. Ik vind het heerlijk om naar huis te gaan en even te relaxen als een soort van lange pauze.
 

 Voor CKV hadden we een opdracht om rondom afval een soort van schilderijtje te maken, een superleuke opdracht. Je hoefde het niet heel uitgebreid uit te werken en het kon heel simpel zijn. Hier maakte ik met een schroef een huisje.
 

 De helft van een wasknijper resulteerde in dit poppetje, geen idee hoe ik er op kwam, maar ik vond het wel leuk.


 Met de schroef maakte ik een poppetje, misschien zie je wel dat de schaduwen niet helemaal kloppen maar het gaat om het idee.


Ook dit mannetje werd gemaakt met behulp van een schroef. Ik vond dit echt een hele grappige opdracht. Hebben jullie wel eens zoiets gedaan?
 

Ik was best wel trots op de foto's bij het artikel van de HEMA lipsticks die je wellicht voorbij hebt zien komen op mijn blog. Ik had bloemen van mijn moeder geleend om te gebruiken bij het maken van foto's. I love it!
 

 Ook bij het artikel van de NOTD met het zachtroze lakje heb ik de bloemen gebruikt, hoe leuk ziet dit eruit? Ik maakte deze foto's trouwens met mijn mobiel voor op Instagram.
 

 Ik deed voor de grap een beroepentest op facebook, ik vind het af en toe wel grappig om eens zo'n test te doen. Volgens deze test moet ik auteur worden. Oké! Leuk!
 

 Ik plande bij mij thuis een leuk avondje met twee vriendinnen, met lekkere kaasjes en wijn. Gezellig!
 

 Even een foto van onze beautyqueen, Woezel lag weer eens koninklijk op de bank te slapen. Op dit soort momenten is ze echt té cute!
 

 Op een middag kwam ik uit school en ging ik even onderuitgezakt op de bank liggen, al snel kwam Pip bij me liggen. Hij lag echt languit op mijn buik en borst. Zo schattig! En heel fijn thuiskomen natuurlijk!
 

 In een tussenuur even wat ideeën bedenken voor de blog, een paar lieve meiden bij mij in de aardrijkskundeklas hielpen me met ideeën bedenken en binnen een mum van tijd stond heel mijn blad vol! Yes!
 

 Mijn nagellakjes van Essence, the circle of love.
 

 Aan het werk met een planning, ik wil een beetje vooruit gaan werken en daarom was het tijd om mijn ideeën in een rooster te gaan zetten.
 

 Ik nam de video van mijn make-up/beautystash op, dat kostte even wat tijd maar ik ben heel erg blij met het eindresultaat.
 

 Op een zaterdagmiddag besloot ik om even flink vooruit te gaan schrijven en editten. Ik maakte er een compleet project van. Lekkere snoepjes, een glas water, mijn notitieboekje en mijn laptop. Het was heerlijk om weer eens te knallen en alleen maar met mijn blog bezig te zijn.
 

 Misschien dat jullie nog wel weten dat ik mijn sieraden op een tafeltje naast  mijn kledingkast had staan, ik was dit een beetje beu en merkte dat de sieraden stoffig werden en verkleurden door het zonlicht. Daarom besloot ik eerst om een grote schoonmaak te houden en daarna alles in mijn inmiddels opgeruimde en uitgezochte kledingkast te zetten. Veel beter, en het ziet er ook nog eens heel tof uit. Verder is het heel handig omdat ik nu alles bij elkaar heb en meteen alles kan mixen en matchen.


 Aan de slag voor school, ook deze maand was weer hectisch wat school betreft en daarom was het op een zondagmiddag tijd om daar even flink voor te knallen. Ik heb er nooit zin in om aan school te beginnen, maar als ik eenmaal in de flow zit gaat het goed en ben ik als ik klaar ben blij dat het me weer gelukt is.
 

 Weer uit school en weer een kat op schoot, Pip was behoorlijk aanhankelijk de afgelopen maand (nog aanhankelijker!).
 

 En toen werd ik ziek, mijn lieve mama kocht de cosmogirl voor me en daarin spotte ik deze toffe sneakers van primark, als ik ze kan vinden neem ik ze mee! Voor maar dertien euro!
  

Ik begon, omdat ik ziek was maar weer eens wat te kleuren in mijn kleurboek voor volwassenen. Ik ben echt anderhalf uur bezig geweest met dit kleine stukje. Ik vind het wel heel erg leuk om te doen en ben van plan er toch wat vaker tijd voor te maken.
 

 Weer een projectje voor CKV, we moesten sculpturen maken van kleine voorwerpen. Wij kozen voor potloden en dit was een van onze creaties. 

Dat waren alweer alle foto's van de afgelopen maand. Ondanks dat het een drukke maand was heb ik ook veel leuke dingen gedaan en heb ik de grappigste moment voor jullie vastgelegd. Op naar de volgende maand! Wat heb jij de afgelopen maand uitgespookt?

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram en Bloglovin' om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

 

2 opmerkingen: