donderdag 30 april 2015

SOTL: April - 2015


Hey,
In het artikel van vandaag laat ik je weer zien wat ik de afgelopen maand heb uitgespookt, het was een maand met vee leuke dingen, ik kreeg weer zin in de lente en was lekker bezig met Koningsdag, mijn blog, youtube en school. Laten we maar snel naar de foto's van de maand april gaan kijken!




Ik kocht de 'The gel nail polish' van Essence en was zeker tevreden, ik heb deze lak vijf dagen gedragen en het zag er toen zo uit! Dat is echt heel goed voor mijn slappe nagels!
 

 Ik was even in Krommenie en maakte deze prachtige foto toen ik even samen met mijn broertje wat boodschapjes ging doen voor onze ex-overbuurvrouw waar we op bezoek waren. Ik ben erg verknocht aan ons trouwe rivierenlandschap, maar ik vind dit toch ook wel heel gaaf!
 

 In een tuin van iemand stond deze prachtige bloesem, ook die ging op de foto!
 

 Nog een mooi doorkijkje vanaf de straat! I like it!
 

 Bij de Claire's was het voor alle oorbellen drie halen twee betalen, ik zag twee paar mooie oorbellen en mijn moeder ook nog een paar. Ik vind ze echt heel erg leuk en zag een duidelijke trend opkomen in de winkel voor deze zomer, turkoois!
 

 Ook kocht ik bij de H&M nog een pyjama, een outdoor broek om mee te nemen naar Oostenrijk en een sporttop, dat waren echt dingen die ik nog nodig had.
 

 Engels leren op een luie zondag!
 

 Het was afgelopen maand echt een week lang heel lekker weer en daar heb ik natuurlijk heel erg van genoten, ik heb heerlijk in de tuin gelegen en moest ook nog een beetje Engels leren.
 

 Pip lag gezellig naast me en nam het er ook lekker van! Hier was hij zich lekker aan het wassen. Ik vind dat altijd heel schattig als katten dat doen.
 

 Madeliefje!
 

 Ik had twee tussenuren en ging lekker thuis lunchen met twee pistolets, een met kaas en komkommer en een met kaas en cherrytomaatjes! Jummie!
 

Ik deed weer een test op facebook en volgens de test leek ik op Elsa van Frozen, ik weet niet of ik daar blij mee moet zijn haha!
 

 Ik vind de binnenkant van de deur van mijn kledingkast echt heel erg leuk geworden, ik heb er mijn hoofdsjaaltjes opgehangen en mijn kettingen die niet van echt zilver of goud zijn.
 

 Ik kocht nieuwe schoenen en ik ben er zo blij mee! Ik vind ze echt heel erg leuk! Het was even zoeken maar ik denk dat ik het perfecte paar voor deze lente heb gevonden!
 

 Ik lakte mijn nagels met een mooi blauw kleurtje en kreeg er hele leuk reacties op! Ik vind m zelf ook heel leuk!
 

 Na het filmen van mijn lookbook voor Koningsdag was het echt een bende op mijn kamer! Aah! En ik had geen tijd om het op te ruimen want ik moest meteen weer door. Dat heb ik dan later maar gedaan.
 

 Ik deed mee aan de Absolutely April Challenge van de meiden van Followfitgirls en ik vond het echt heel erg leuk. Ik zie ook daadwerkelijk verschil, echt een aanrader!
 

 Dit was mijn 'Ik kan niet kiezen lunch' die ik voor mezelf maakte, een rijstwafel met kaas en komkommer, een broodje met filet americain en een broodje met ham en gekookt ei.

Dat waren alweer alle foto's van de afgelopen maand, het waren er iets minder dan normaal maar ik had het behoorlijk druk en was blij als ik even niet bezig hoefde te zijn met iets. Ik hoop dat je de foto's weer leuk vond! Wat heb jij deze maand gedaan?

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram en Bloglovin' om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten