zondag 12 april 2015

Interieur Tag


Hey,
Zoals je in middels wel van mij weet, ben ik gek op interieur en alles wat daarmee te maken heeft. Ik verander mijn kamer regelmatig en neus altijd door interieurbladen heen om nieuwe ideeën op te doen voor leuke sierhoekjes en handige opbergsystemen. En daarom leek het me leuk om vandaag de 'Interieur Tag' te doen. Ben je benieuwd? Lees dan snel verder!



Als eerste moet ik natuurlijk even zeggen dat ik nog geen eigen huis heb, ik ben 16 jaar oud en woon nog bij mijn ouders thuis, daarom heb ik de vragen soms wat aangepast zodat ik (en ook jullie) ze gewoon kan beantwoorden. Laten we beginnen met de vragen!



Mijn favoriete items in mijn kamer zijn…
 Ik heb op het nachtkastje naast mijn bed twee beautyboeken liggen met daarop een nagellakje en een schilderij met een songtekst van Ilse de Lange erop. Daarnaast staat een plantje. Ik kwam op het idee om dit zo te maken door 'We Heart It' en ik vind het heel erg leuk staan. Verder heb ik ook nog op mijn beautykast een mooi doorzichtig doosje staan met lipstick en lipgloss erin, dat staat ook heel erg tof! Dus dat zijn wel mijn favoriete items.
 
Ik zou het liefst nog willen aanschaffen…
Ik heb naast mijn kledingkast een stukje loze ruimte doordat de muur daar wat uitsteekt, hier stonden eerst mijn sieraden, maar dat werd zo rommelig dat ik die in de binnenkant van mijn kast heb gedaan. Nu heb ik dus naast mijn kast niks staan en dat vind ik jammer. Daarom lijkt het me leuk om daar een 'Helmer' kastje van Ikea te plaatsen. Ik moet het nog even opmeten maar volgens mij past die er precies naast. Dan kan ik daar wat spulletjes in opbergen.

 
Als ik onbeperkt spullen mag kopen voor mijn huis, dan doe ik dat bij…
Pfoe, dat vind ik een lastige, ik ben dol op Ikea, maar vooral op de meubelstukken en niet echt op de accessoires. Er zitten wel leuke dingen tussen, maar vaak vind ik het niet origineel genoeg. Action heeft vaak hele leuke accessoires, net zoals Blokker. Ik kan hier echt niet tussen kiezen. Maar als ik één winkel zou moeten kiezen die het meeste heeft naar mijn smaak en ook voor allerlei kamers in huis, dan kies ik toch voor Ikea.
 
Ik verschil (niet) heel erg veel van smaak met mijn partner…
Ik heb geen partner, maar ik kan me voorstellen dat het niet handig is als je niet dezelfde smaak hebt. Dan wordt het lastig om samen een huis in te richten. Ik denk dat je dus iemand moet vinden die een  beetje hetzelfde denkt en doet zoals jij. Anders kom je daar denk ik niet uit samen.
Dit item zou ik het liefst zo snel mogelijk weg willen doen…
Ik heb een rieten stoel in mijn kamer staan zodat ik daar lekker in kan chillen en er vriendinnen in kunnen zitten als we op mijn kamer zijn, maar eigenlijk vind ik het een lelijk ding. Ik zou veel liever een mooie bank hebben om op te chillen, maar daar heb ik helaas geen ruimte voor.

Mijn favoriete plek in mijn kamer…
Mijn bed, ik ben gek op het werken aan mijn blog aan mijn bureau, maar ik doe er ook schoolwerk en dat maakt het een stuk minder leuk om daar te zitten. In bed maak ik ook wel eens artikelen en lees ik heerlijk een boekje voordat ik ga slapen. Ook kijk ik er vaak een film of een programma vanaf mijn laptop om even te ontspannen. Het is gewoon de plek waar ik het liefste ben als ik even niks aan mijn kop wil hebben. En mijn bed ligt zo lekker!
Een accessoire dat echt typisch ‘Nienke’ is…
Wat ik heel vaak doe is het maken van gezellige hoekjes met een vaasje, kaarsje en een beeldje, dat is wel echt iets wat ik op verschillende plekken in mijn kamer heb omdat ik dat gezellig vind staan, dat is dus wel echt typisch Nienke!

Dat was alweer de tag, ben jij ook zo gek op interieur. Zoals altijd tag ik iedereen en mag je de tag gewoon overnemen op je eigen blog of youtube-channel. Ik heb trouwens een tijdje geleden ook een roomtour gemaakt, er zijn alweer wat dingen veranderd, maar misschien vind je het toch leuk om die even te kijken! 

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram en Bloglovin' om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 


Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke
 

2 opmerkingen: