zondag 22 maart 2015

Review: Christina Aguilera - Signature


Hey,
Als er één vrouw is die een voorbeeld voor me is, dan is het Christina Aguilera. Naast haar muziek (waar je tegenwoordig niet meer veel van hoort) is Christina zelf ook prachtig en een hele krachtige vrouw. Een voorbeeld voor ieder meisje denk ik. Ze heeft al een aantal lekkere geuren uitgebracht en vandaag review ik voor jullie de geur 'Signature' met het prachtige zwarte kant en zijn klassieke geur. Benieuwd? Lees dan snel verder!



De verpakking van het parfum is prachtig, heel klassiek met het zwarte kant en ook de flacon heeft een mooie vorm, lekker vrouwelijk en zet je graag vooraan op je kaptafel.


Oké, laten we dan nu overgaan naar de inhoud van de flacon, ik neem de geurnoten even met jullie door, zodat je een beeld krijgt van hoe dit parfum ruikt. Parfum is voor iedereen natuurlijk heel persoonlijk en daarom is het lastig om aan te geven of een geur lekker of niet lekker is.

Geurnoten:
Topnoten: Pruimen en Perzik
Hartnoten: Jasmijn en Meiklokjes
Basisnoten: Sandelhout en Witte Muskus


Vooral de basisnoten, sandelhout en witte muskus, zorgen er bij mij voor dat ik eraan twijfel of ik de geur nou lekker vind of niet. Ik kan er niet over uit, ik voel me het ene moment heel erg goed met het parfum en het andere moment vind ik m toch niet zo lekker. Dat is natuurlijk een persoonlijk dingetje, wel denk ik dat veel mensen deze geur lekker vinden, het is niet een heel standaard geur (saai) maar ook niet heel uitbundig, overdreven of zwaar. Ik denk dat vooral meiden van mijn leeftijd (16) dit een lekker parfum vinden, niet te zwaar, niet te sexy niet te bloemig (meisjesachtig) en toch lekker fris. Ja, qua toegankelijkheid is dit een prima parfum.

Prijzen:
Een flacon van 15 ml kost 17,75, een flacon van 30 ml (dat heb ik) kost 26,08 en een flacon van 50 ml kost 36,51. Probeer altijd rekening te houden met acties en aanbiedingen, vooral op parfum scheelt dit vaak behoorlijk.

Kort samengevat ben ik er dus nog niet over uit of ik het parfum lekker vind, maar ik weet wel zeker dat dit een hele gangbare geur is waar je ook als cadeautje niet snel de mist mee ingaat. Ik ga het parfum nog gewoon dragen en kijken of mijn mening misschien nog verandert, maar voor nu is het een geur waar ik niet heel warm van word. Wat denk jij ervan? Kende je het parfum al?

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram en Bloglovin' om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten