donderdag 12 maart 2015

NOTD: Essence - Sweet As Candy


Hey,
Het leek me leuk om eens een NOTD (Nail Of The Day) te doen omdat ik dat vaak op andere blogs zie, en ik toevallig laatst een heel mooi lakje tegenkwam. Op het moment zijn nude-kleuren overal heel erg in, je ziet het overal, op de catwalks, maar ook gewoon in het dagelijks leven. Ik had nooit zoveel met lichtere kleuren nagellak en ga meestal voor rood, zwart, roze of blauw. Maar nu leek het me leuk om eens een zachtroze kleurtje te kopen. Als ik iets nieuws wil proberen koop ik dat liever van een goedkoop merk, vanzelfsprekend liep ik dus langs het schap van Essence op, daar kwam ik 104 Sweet As Candy tegen. En die nam ik meer naar huis. Benieuwd? Lees dan snel verder!



Het gaat dus om dit lakje van Essence. Volgens mij zit het lakje al enige tijd in het assortiment, hij was me alleen nog nooit opgevallen omdat ik eigenlijk nooit naar zulke kleurtjes kijk. Toch nam ik m mee om het eens te proberen!


Dit is dus nummer 104 sweet as candy, deze kleur leek me wel geschikt om te proberen omdat het niet een te oranje nude is. De kleur neigt alsnog naar het roze toe, wat ik denk ik het mooiste vind.


Na drie laagjes dekt de lak perfect, met twee kan het wel, maar met drie dekt ie net iets mooier. Ik vind dit een hele mooie kleur en heb er ook veel complimentjes over gehad. Ik kreeg zelfs de vraag of ik gelnagels had, dat was niet zo! Ik ga dit lakje zeker vaker dragen want het bevalt me heel goed. Het lijkt wel of mijn handen van dit lakje ook nog eens een stuk bruiner worden!

Ik hoop dat jullie deze korte NOTD een keer leuk vonden en dat jullie het ook leuk vinden dat ik eens iets probeer waar ik eigenlijk niet zo vaak naar kijk. Probeer jij wel eens iets van een goedkoop merk om te kijken of het bij jou stijl past? Ik ben van plan dat vaker te gaan doen.

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram en Bloglovin' om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten