zondag 1 maart 2015

Essence Trend Edition: Love & Sound


Hey,
Hoewel het nog wel even duurt is het festivalseizoen al in zicht en dat is natuurlijk geweldig! Ik ben dol op de zomerse outfits die je kunt dragen en het feit dat je op het gebied van kleding en make-up net even wat meer kan uitpakken. Ik ben dol op hippie-stijl en daarom moest ik de nieuwe Trend Edition van Essence met jullie delen. Het is de 'Love & Sound' collectie met allemaal handige en mooie producten die in dit seizoen zeker van pas zullen komen. Kijk je mee naar wat er allemaal in de collectie zit?





Bij een prachtige zomerse dag hoort natuurlijk gebakken oogschaduw, daarom komt het merk met drie leuke oogschaduws. Een berry kleurtje, een abrikozenkleurtje en een zachtgroene kleur. Ze hebben alle drie een prachtige parelmoerfinish en zien er veelbelovend uit. Verkrijgbaar in 01 glastonberry, 02 make life a festival en 03 feel the vibe.


Deze prachtige abrikoos naar berry overlopende blush is geschikt voor meerdere doeleinden, je geeft je wangen een frisse blos, je kunt er mee highlighten en contouren. Hoe leuk is het om dit juweeltje in je make-up tasje mee te nemen naar dat ene toffe festival? Deze blush er verkrijgbaar in de kleur 01 sunset @ center stage.



Deze longlasting nagellakjes met matte woestijnzand effect in prachtige abrikoos, blauwe, berry en lichtgroene kleuren lijken mij heel interessant. Met deze kleuren maak je je hippielook helemaal af en het blijft ook nog eens gedurende het festival goed zitten! Verkrijgbaar in: 01 make life a festival, 02 blue-chella, 03 glastonberry en 04 feel the vibe.


Multifunctionele producten zijn in dit seizoen een must, ondanks dat het weer in Nederland niet altijd meewerkt kun je de zon toch even op je gezicht voorbij laten komen. Het merk komt namelijk ook met bronzing paper. Papier dat ervoor zorgt dat je gezicht gematteerd wordt, en je huid een mooie sunkissed glow geeft. Verkrijgbaar in: 01 sunkissed & happy.

Met deze prachtige matte lipsticks straal jij op elke party en ben je helemaal klaar voor weer een geweldige dag. Twee gewaagde kleuren die perfect bij de tijd van het jaar passen. Ik ben heel benieuwd! Ook hebben ze hele toffe namen, 01 crowd gone wild en 02 glastonberry.

Om nou voor één seizoen per jaar aan de hippie tattoos te gaan is wel heel stoer, maar ik zou het persoonlijk niet durven. Hoe cool is het om met deze plakplaatjes (cuticle tattoos) rond te lopen? Je plakt ze op het gedeelte onder je nagelriem (wat overigens heel gemakkelijk gaat, je hebt geen water nodig) en voila, daar zijn je hippie tattoos! Verkrijgbaar in 01 ethno girls ahead!.


Oké de winged eyeliner is leuk, maar is een driedubbele eyeliner niet veel toffer en unieker? Eigenlijk wel hé? Dat komt dan mooi uit want Essence komt met een super zwarte intense eyeliner die niet zal uitlopen met drie aparte stiftjes. Zo maak je de mooiste creaties, ik weet zeker dat het mensen zal opvallen. Verkrijgbaar in 01 perfect line-up.

These pads are made for walking, and that's just what they'll do... Op festivals loop je vaak dagen lang heel veel rond in dezelfde schoenen, het blarengehalte is dus heel erg hoog. Daarom komt Essence met deze heel protection pads, ze zorgen ervoor dat je geen last van je voeten krijgt en dat je superveel grip hebt. Dat is alweer een zorg minder! Verkrijgbaar in 01 these pads are made for walking.

Dit waren alweer alle producten uit de nieuwe 'Love and Sound' collectie van Essence. Ik vind dit een van de leukste collecties die ik ooit gezien heb en je kunt dan ook zeker wel een review/video (ik weet nog niet wat ik ga doen) verwachten van een aantal producten uit de collectie. De collectie zal vanaf april 2015 in de winkels te koop zijn. Ben jij ook zo enthousiast?



Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram en Bloglovin' om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten