zondag 18 januari 2015

Mijn Top 5 Favoriete Budget Producten


Hey,
Ondanks dat er vaak gezegd wordt dat budget producten toch minder goed zijn dan high-end merken, vind ik dat er echt wel goede producten bijzitten. Ik ben zelf echt gek op merken zoals: Essence, Catrice, Miss Sporty, NYC en HEMA. Ik vind dat ook goedkopere merken een kans verdienen en ook al zitten er wel eens grote missers bij, goede en mooie producten mogen we ook wel eens in het zonnetje zetten. En dat is precies wat ik ga doen vandaag want in het artikel van vandaag laat ik je zien wat voor budget producten er in mijn top 5 staan. Kijk je mee?


Oké! Laat ik maar beginnen!


1. Essence - I Love Stage Eyeshadowbase
Als je mijn blog al wat langer kent, of als je mij volgt op youtube, dan weet je dat ik echt gek ben op dit product. Een oogschaduwbasis zorgt ervoor dat je oogmake-up langer blijft zitten, niet in de lijntjes trekt en geeft de oogschaduw een intensere kleur. Tot een jaar of drie terug was hier eigenlijk geen goedkope optie voor, alleen dure merken verkochten oogschaduwbasis of het was alleen via internet te bestellen. Ik weet nog goed, dat er een basis van HEMA was, de verpakking was echt verschrikkelijk en het werkte allemaal niet zo goed. Essence kwam toen met de "Rock Out!" trend edition en hier zat een oogschaduwbasis bij met glitters erin. Dat het product toen veel verkocht werd, heeft het merk goed opgepakt want echt vlak erna kwam deze oogschaduwbasis uit die gewoon in het vaste assortiment zat. Tot op de dag van vandaag ben ik daar heel erg blij, veel bloggers en vriendinnen van mij hebben het product en ik kan toch wel zeggen dat het een hype was. Het doet gewoon wat het moet doen, de kleur van het product is echt precies goed en het verbergt adertjes en plekjes op de ogen. Echt een van de beste producten ooit!


2. Essence - Lash Princess Mascara
Ik ben nooit zo heel moeilijk met mascara, het komt bijna nooit voor dat ik een mascara echt niet fijn vind. Ik had eigenlijk nooit echt iets met de mascara's van Essence. Het zat zo, ik was met mijn moeder in het kruidvat en ik vertelde dat ik een mascara nodig had (die ik toen gebruikte was bijna op) en dat ik niet zo goed wist welke ik moest kiezen. Op een grote trede stond de Lash Princess Mascara met een aanbieding, je kreeg er een eyeliner bij, mijn moeder vond dat ik die moest kopen en dat leek mij ook wel leuk, zo kon ik er een review over schrijven. (klik hier voor die review) Zoals je dus ook al in de review kon lezen, ben ik heel erg tevreden over deze mascara. Hij doet gewoon wat een mascara hoort te doen, lengte, volume, separatie, alles is gewoon goed!


3. Catrice - Multi Colour Blush in 060 Strawberry Frappuchino
Ik vind dat iedereen die een beetje van make-up houdt gewoon een mooie basic matte roze blush moet hebben. Met zo'n kleur kun je namelijk altijd uit de voeten en het geeft rustige natuurlijke looks net even wat extra's. Deze mooie blush van Catrice geeft een look wat extra's en zelfs nog wat meer, de zachte roze kleur geeft je wangen een gezonde kleur. Doordat de blush matte is, is de blush geschikt voor iedere dag. Dit is na een jaar of twee denk ik nog steeds mijn favoriet. Ik gebruik hem bijna elke dag en hij is nog steeds niet op!


4. Miss Sporty - Studio Colour Mono Eye Shadow in 112 Amber
Voor deze oogschaduw geld eigenlijk hetzelfde als voor de blush. Het is gewoon handig als je een neutrale, goudbruine kleur hebt die je met heel veel andere kleuren oogschaduw kunt gebruiken. Deze oogschaduw van Miss Sporty voldoet daaraan. Ook hier schreef ik ooit een review over. (klik hier voor die review) In die review kon je lezen dat ik echt gek ben op dit product. Ik gebruik deze heel vaak als ik niet weet wat ik moet gebruiken, hij gaat namelijk heel lekker samen met andere kleuren.


5. Essence - XXL Longlasting Lipgloss in 2 Coral Delight
Ik ben echt gek op lipgloss en toen ik samen met mijn broertje rondliep in Zwitserland in een enorme supermarkt waar ze Essence verkochten, wilde ik een leuke zomerse lipgloss hebben die ook nog eens lang bleef zitten met heet weer en zoete ijsjes. Daarom kocht ik deze lipgloss en vanaf dat moment ben ik er eigenlijk verslaafd aan geworden, het staat gewoon bij elke look mooi en zorgt ervoor dat ik er net even wat frisser uitzie. Ik ben hier zo blij mee, daarom moest ie echt in mijn top 5 terugkomen.

Dit was dan alweer mijn top 5 van mijn favoriete budget make-upproducten. Ik denk dat sommige ook wel favoriete producten zijn omdat ze een beetje een verhaal hebben. Met liefde gebruik ik deze producten bijna iedere dag. Heb jij ook budget favorieten?



Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram en Bloglovin' om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke




Geen opmerkingen:

Een reactie posten