donderdag 1 januari 2015

Mijn Doelen Voor 2015


Happy New Year!!!! Ik hoop dat jullie allemaal knallend het nieuwe jaar in zijn gegaan en ik wens je als allereerste natuurlijk het allerbeste voor het komende jaar en al die jaren die vanzelf zullen volgen. Vannacht is het vanzelf van 2014 naar 2015 overgaan, we hadden allemaal een oliebol en een glas champagne in onze hand en dachten alvast na over onze plannen en doelen in 2015. Ik denk dat iedereen voor zichzelf wel een aantal dingen heeft die die graag in het nieuwe jaar wilt gaan doen/bereiken. Ik ook, en hoewel niet alles uitkomt helpt het wel om erover na te denken en ik heb ook al een artikel klaarstaan voor morgen waarbij ik je laat zien hoe je jezelf hierbij een beetje kunt helpen. Maar vandaag zet ik eerst mijn doelen voor 2015 op een rijtje. Ik vind goede voornemens een beetje een naar woord, dus ik gebruik het woord doelen. Lees je mee?



Goed, laten we maar meteen beginnen.
1. Meer koken en bakken, ik merk dat ik dit gewoon heel erg leuk vind en dat ik er veel te weinig tijd voor vrij maak. Er zijn zoveel leuke dingen te vinden op het internet, maar ook in boeken en ik wil daar meer gebruik van gaan maken omdat ik merk dat ik het gewoon heel erg leuk (en lekker) vind om te doen..



2. Blijven sporten, ik sport nu al bijna 2 jaar in de sportschool en ik dans al weer 7 jaar en dat wil ik vol blijven houden, ik voel me er goed door en wordt er gelukkig van. Dat wil ik dus vasthouden, dit is dus niet echt een nieuw doel. Wat wel nieuw is, is dat sinds ik zolen heb, ik een stuk makkelijker kan hardlopen, ik ben hiermee gestopt omdat ik heel veel last van mijn voeten had, maar nu het beter gaat wil ik het weer gaan oppakken. Helaas moet ik dus wel weer helemaal vanaf het begin beginnen.
3. Meer durven, misschien weten sommige van jullie dit niet, maar ik ben best wel verlegen en onzeker, ik zou dit jaar graag wat meer van mezelf laten zien en wat meer dingen doen waarvan ik ze eigenlijk nooit zou durven. Hoe ik dit precies ga doen, moet ik nog even bedenken maar daar komt zeker een oplossing voor.



4. Mijn tijd beter indelen, ik ben nu al heel veel bezig met plannen en mijn tijd zo goed mogelijk indelen, maar bij mij gaat het vaak toch nog mis en dan loop ik op mijn tenen om alles voor mijn blog en school voor elkaar te krijgen. Ik moet nog iets meer discipline hebben en dan komt het wel goed, dat is dus ook een punt om op verder te gaan in 2015.
5. Lol maken, ik heb het heel druk met school en dat vind ik jammer, ik zou graag meer tijd besteden aan mijn blog en meer met vrienden willen doen. Dit is gewoon lastig en ik hoop dat ik dit in 2015 meer kan doen.



6. Mijn blog verbeteren, hier ben ik eigenlijk al elke dag mee bezig, want ik probeer me elke dag te verbeteren, maar dit jaar wil ik wel een aantal stappen gaan zetten omdat mijn blog op 4 februari 1 jaar bestaat! Meer daarover hoor je snel meer!
7. Reizen, ik heb een aantal leuke reisjes gepland in 2015 en wil meer van de wereld zien, daar heb ik zo'n zin in!

Dit waren mijn doelen voor 2015. Heb jij nog doelen of heb je dat een beetje opgegeven? Ik hoop voor jou dat het een spetterend jaar wordt met veel mooie, leuke en goede herinneringen! En nogmaals bedankt voor het afgelopen jaar, elke keer dat jullie mijn artikelen hebben gelezen, gereageerd hebben en mijn filmpjes hebben bekeken. Ik vind dat nog steeds heel bijzonder en daarom nogmaals bedankt!

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten