zondag 4 januari 2015

Bedankt! Afsluiting Special Kerstweken!

Hey,
Vandaag is het zondag en dus de laatste dag van de special kerstweken, ik vind het heel jammer dat het allemaal weer voorbij is en ik heb er enorm van genoten. Het was heel leuk om eens twee weken lang fulltime te bloggen. Ik ben er helaas wel achter gekomen dat fulltime bloggen echt niet gaat in combinatie met school. Ik wil wel meer gaan schrijven en filmen, maar daar moet ik nog even over nadenken. Ik heb elke dag een video of artikel geplaatst en jullie reacties waren erg leuk! Dankjewel daarvoor en ik ben van plan om vaker een week lang zoiets te gaan doen. Ik heb hier veel van geleerd en ben blij dat ik het een keer gedaan heb.  Ik zet hieronder nog even op een rijtje alle video's en artikelen die er de afgelopen twee weken online kwamen!

Week 1:

Vanaf morgen zullen er weer gewoon twee artikelen en een video online komen. Ik hoop dat jullie het leuk  vonden en tot morgen maar weer!

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com Volg mij ook op Instagram om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten