woensdag 24 december 2014

Christmas Tag


Hey,
Omdat het vanavond kerstavond is, leek het me leuk om een tag te doen. Ik vind kerst altijd heel gezellig en verheug me vaak op het lekker optutten van mezelf, het eten en natuurlijk het gezellig samen zijn. Het klinkt misschien wel wat cliché maar zo vind ik het wel echt. Lees snel verder als je wilt weten hoe ik deze tag beantwoord.




Wat is je favoriete kerstliedje?
Oké, heel erg cliché, maar ik vind "All I Want For Christmas" van Mariah Carey en "Last Christmas" van George Michael heel erg tof. Ze geven me dat warme gevoel van kerst en van vroeger. Ook vind ik het nieuwe nummer "Santa Tell Me" van Ariana Grande heel erg leuk, ook "Shake Up Christmas" van Train is een favoriet. Ik kan niet kiezen!


Wat is je favoriete kerstfilm?
Pfoe, ik ben niet zo van de films, ik ben nu echt wel klaar met "Home Alone" en ook andere films vind ik niet zo bijzonder meer. De enige film die ik nog wel leuk vind is "Alles Is Familie".
Wat staat er bovenaan op jouw kerstverlanglijstje?
Eigenlijk dat het gewoon gezellig wordt en dat we het leuk zullen hebben, ik heb geen idee of we nog iets zullen krijgen omdat ik mijn moeder er eigenlijk niet over heb gehoord. Ik ben al blij als het eten goed smaakt en als het gezellig is.
Wat is je favoriete make-up look voor de kerst?
Highlighter, glitters, bruine smokey eyes, groen, warme kleuren en ga zo nog maar even door, wat dat betreft ben ik echt zó blij met de kerst. Maar daar zullen jullie deze week nog wel meer van gaan merken!


Wat draag je het liefst tijdens kerst?
Ik ben absoluut geen jurkjesmeisje maar ik denk dat ik dit jaar wel even een mooi jurkje aantrek, en overdag een lekkere cozy trui natuurlijk!
Speel je liever buiten in de sneeuw, of geniet je binnen van een kop warme chocolademelk?
Ik denk helaas niet dat we deze kerst sneeuw zullen gaan krijgen, maar mocht het toch nog gebeuren dan kies ik voor de sneeuw, lekker buiten sneeuwballen gooien en ravotten. Ik lust eigenlijk ook helemaal geen chocolademelk.
Hoe ziet jouw ideale kerst eruit?
Gezellig, met goed eten en mooi haar, make-up en kleren. Op kerstavond gezellig op de bank, op eerste kerstdag lekker rustig aan doen en 's avonds lekker koken met mijn moeder en op tweede kerstdag weer rustig aan doen en 's avonds dineren met familie. Dit is wat ik ga doen met kerst.



Wat ga jij doen met kerst dit jaar?
Dus deze is hetzelfde.
Heb je een echte kerstboom of een neppe?
Wij hebben altijd een echte kerstboom thuis, het geeft misschien wat meer rommel maar ik vind dat een echte kerstboom toch mooier is en meer sfeer geeft. Bovendien ruikt het huis er dan lekker naar.

 
Wat voor kleur ballen zitten er in de boom?
Mijn moeder koos er dit jaar voor om alleen rode ballen in de boom te hangen, eerst leek me rood met zilver ook wel mooi maar nu vindt ik het zo ook wel leuk.
Wat is je favoriete kerstsnack?
Lastig, ik vind alles lekker. Maar wat is nou een echte kerstsnack? Kerstkransjes? Ik heb geen idee.

Dit was de "Christmas Tag", als je deze tag wilt overnemen mag dat natuurlijk altijd! Hebben jullie ook zo'n zin in de kerst? Ik wens je in ieder geval een hele fijne kerst toe!

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten