zondag 14 september 2014

Spam je blog!

Hey,
Normaal is dit bij iedere blog verboden. Maar vandaag mag het! Vandaag mag iedereen die een blog heeft onder dit bericht in de reacties laten weten wat je blog is, waar je over schrijft en waarom je uniek bent. Ik ben altijd nieuwsgierig naar nieuwe blogs en ontdek graag jullie creativiteit. Ook vind ik het leuk als mijn lezers elkaar beter leren kennen. De volgende dingen moet je in je reactie zeker vermelden.

- Je naam (Nienke Vermeulen)
- Je blog (lifetalktogether.blogspot.nl)
- Waar je over schrijft (beauty, lifestyle, make-up en haar)
- Waar we je nog meer kunnen vinden (mail en instagram)
- Waarom jij uniek bent
- Waarom we op jou blog moeten kijken.

Veel succes en hopelijk ontdekken we samen een heleboel nieuwe, leuke en creatieve blogs!

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurd! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

 

3 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik ga zeker kijken! Budget producten is altijd goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey! Ik ben Evy en ik schrijf op http://www.mbfl.blogspot.com.
    De laatste tijd groeit mijn blog nogal en dat vind ik echt super. Ik schrijf over make-up, beauty, fashion & lifestyle. Mijn lifestyle is vooral dansen. Dit jaar ga ik met mijn team weer meedoen aan wedstrijden. Vorig jaar zijn we Nederlands Kampioen geworden, dus ik ben benieuwd naar dit jaar! Af en toe plaats ik video's. Die staan ook op youtube. Ik ben een echte shopaholic dus shoplogs zijn niet te missen op mijn blog! Verder plaats ik nog OOTD's, DIY's, reviews van hele leuke producten van bijvoorbeeld Bourjois, mijn eigen beautytips, tutorials en nog veel meer!

    Ik zou het tof vinden als je even een kijkje wil nemen :)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey! Wat leuk dat je zo druk bezig bent met bloggen! Waah! Ik ben ook echt gek op dansen. Wat voor stijl doe je? Ik doe vooral jazz en modern. Ik hoop dat je dit jaar weer zo ver gaat komen! Natuurlijk ga ik een kijkje op je blog nemen, de onderwerpen spreken met heel erg aan en Bourjois is natuurlijk een heel fijn en mooi merk! ;) Ik ben ook gek op shoplogs, ooit al eens eentje van mij gezien? -xxx-

      Verwijderen