zondag 27 juli 2014

FOTD: Summer Gold Glow

Hey,
Zomerse strandwandelingen, terrasjes met cocktails, avontuurlijke wandeltochten of een rustig dagje thuis? Vandaag heb ik daarvoor een "Face Of The Day" artikel voor jullie. Een look die ik zelf heel geschikt vind voor de zomer met een prachtige gouden gloed erin verwerkt. Een look die je zowel overdag kunt dragen op de boulevard, als 's avonds met het stappen. Ik ga je dus laten zien wat voor producten ik heb gebruikt en vertel je hoe je deze look creëert.
Kijk je mee?




Voor deze look heb je niet veel producten nodig, dat is heel handig voor als je op vakantie gaat. En de basic-tools heb je toch al bij je omdat je die ook voor andere looks gebruikt.

Producten die ik heb gebruikt (kijk wat jij in je collectie hebt):

- Rimmel Londen - Oogschaduw palette in 002 Smokey Brun
- HEMA - Oogschaduw palette in 01 (niet meer te koop, helaas)
- Essence - Ronde kwast
-Essence - Platte kwast
- Essence - Poederkwast
- NYC (New York Colors) - Show time mascara in 848 carbon
-Essence - I love stage Oogschaduwbasis
- HEMA - Wimperkruller

Dat is alles wat je voor deze look nodig hebt. Je kunt natuurlijk naar eigen voorkeur dingen toevoegen of weglaten.


Natuurlijk heb ik op mijn gezicht gewoon de basis aangebracht, voor de rest heb ik alleen de goudbruine kleur uit het palette van HEMA een beetje aangebracht op mijn wangen voor een mooie zomerse gouden gloed. Op mijn lippen draag ik een lippenbalsem van HEMA.


Voor de ogen heb ik eerst de goudbruine kleur uit het HEMA palette aangebracht in de arcadeboog. Vervolgens heb ik de donkerbruine kleur uit het Rimmel palette gebruikt in de buitenste v. Dit is een soort van v'tje in de buitenste ooghoek. Als laatste bracht ik de crèmekleurige oogschaduw uit het
 HEMA palette aan in de binnenste ooghoek en op het wenkbrauwbot.


Nadat de ooglook klaar was krulde ik mijn wimpers met de HEMA wimperkruller, daarna bracht ik nog een paar laagjes NYC Show time mascara aan om mijn wimpers goed aan te zetten.


Dat was de FOTD alweer, ik vind deze look echt heel erg geschikt voor in de zomer, omdat het je er zo gezond doet uitzien. En met mooi weer straal je helemaal!

Ik hoop dat je de look leuk vond en dat je het misschien eens gaat proberen te maken. Als je dat hebt gedaan, plaats dan een reactie, mail me een foto of berichtje of link me via Instagram. Dat zou ik heel tof vinden!



Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurd! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten