donderdag 26 juni 2014

Review: Batiste Droogshampoo XXL Volume


Hey,
Vandaag heb ik weer een review voor jullie! Dit keer over de batiste XXL volume droogshampoo. Maanden lang wilde ik niks van droogshampoo weten en had ik er maar een hekel aan. Na het testen van een aantal merken had ik er genoeg van, mijn haar bleef altijd wit en de witte vlokken lagen op al mijn jasjes en zwarte t-shirts. Nee, ik was er klaar mee. Tot ik een half jaar geleden stopte met iedere dag mijn haar wassen, in het begin deed ik mijn haar in vettere tijden gewoon vast. Na een tijdje merkte ik, dat ik het ook wel eens los wilde dragen en dat kon echt niet omdat het daar gewoon te vet voor was. Ik besloot om eens te kijken naar droogshampoo's in de winkel. Ik testte die van Andrélon en twee weken geleden nam ik deze van Batiste mee. Vandaag vertel ik je wat ik er van vind en ik ben enthousiast kan ik je vertellen! Kijk je mee?



Oké, dit is dus de Batiste XXL volume droogshampoo. Deze droogshampoo kost rond de vier à vijf euro bij het kruidvat. Ik ga je nu vertellen en laten zien wat ik van het product vind.
De verpakking is grijs met roze en is erg girly. Er zit 200 ml droogshampoo in de flacon. De flacon is mooi smal en niet al te groot.
Hoe gebruik je droogshampoo en waarvoor is het bedoeld?
Droogshampoo is bedoeld om je haar tussen de wasbeurten door niet vet te laten lijken en deze droogshampoo is speciaal bedoeld om je haar ook nog eens veel volume te geven.
Gebruik:
- Schud de flacon goed
- Til je haar op en spray bij de aanzet een ruime hoeveelheid droogshampoo, laat dit vijf minuten zitten zonder dat je er iets aan doet.
- Masseer nu de droogshampoo in je haar met je handen of gebruik een borstel om de witte waas weg te halen. Doe dit net zolang totdat je haar niet meer wit is. 
- Breng je haar in volume, et voila!
Het is natuurlijk heel belangrijk hoe de verstuiver van een product is. Dit product heeft een hele fijne verstuiver. Hij verstuift niet alleen heel fijn, de verstuiver sprayt niet te breed waardoor je het product gericht kunt aanbrengen.
Het product zelf:
Deze droogshampoo werkt echt heel erg goed en is inderdaad fantastisch om volume te creëren. Ook heb ik er geen moeite mee om de witte waas weg te halen. Dit gaat zowel goed met mijn handen als met een borstel. Het product ruikt heel erg lekker fris. En weetje, normaal was ik blij als mijn haar net gewassen is, maar nu kijk ik uit naar het moment dat ik deze droogshampoo kan gebruiken omdat mijn haar er zo mooi van valt. Ik heb echt geen tang of föhn nodig om mijn haar in model te brengen als ik dit gebruik. Ik ben er blij mee!
Dit was mijn revieuw over de Batiste XXL Volume droogshampoo, ik hoop dat je er wat aan gehad hebt en wat  mijn betreft is dit een topproduct!

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurd! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten