zondag 6 april 2014

Nieuwe nagellak kleurtjes van: Essence & Catrice

Hey,
Vol enthousiasme huppelde ik door de kruidvat omdat ik wist dat er wat nieuwe kleurtjes nagellak van essence en catrice waren, ik besloot om van beide merken twee lakjes mee te nemen die me het leukst leken en natuurlijk ga ik met jullie naar de swatches kijken! Kijken jullie mee?



Ik nam drie lakjes mee, twee van catrice en twee van essence. Ik zal eerst even de namen op noemen van links naar rechts.
1. Catrice - 48 Emerald Bay
2. Essence - 169 A hint of love
3. Catrice - 46 Berry Potter & Plumbledore
4. Essence - 171 Galactic glam
Ik vind de namen van alle vier de lakjes echt heel erg leuk bedacht en ik vind dat alle merken dit zouden moeten doen, ik ben er van overtuigd dat je je zo een product veel beter voor de geest kunt halen.

Nu we de namen hebben doorgenomen kunnen we beginnen aan de swatches en geloof me, ik ben enthousiast!
Wel wil ik zeggen dat ik het moment heel lang heb afgewacht om de swatches te maken omdat mijn nagels er continue bar uit zagen maar afgelopen zondag heb ik toch maar besloten om het te doen omdat het echt moest. Sorry voor mijn verschrikkelijke nagels!
Ik begin met de swatches van de essence nagellak. Ik nam deze mee omdat het klassieke kleuren zijn maar net even anders.
A hint of love is een prachtige klassieke rode kleur maar word net even iets bijzonderder door de mooie fijne glitters die in de lak verwerkt zitten. Deze kleur doet me inderdaad denken aan de liefde, maar is ook prima te dragen als je geen teken van liefde wilt geven hoor!
Galactic glam is een sparkelende blauw/groene kleur met zilveren glitters er door heen en doet me denken aan een lakje wat essence een hele tijd geleden uitbracht, volgens mij heette die 38 You belong to me en zat nog in de oude verpakking. Deze kleur is ontzetten stoer en speels, heel anders dat A hint of love die juist klassiek en romatisch is. Maar net zo leuk!

Ik vind dat er aan de substantie van de lakjes niet heel erg veranderd, essence lak heb ik altijd goed gevonden ook  het kwastje lakt prima! Bij beide lakken is twee laagjes voldoende.
De volgende lakjes die ik je laat zien van catrice en koos ik uit omdat dit kleuren zijn die ik nog niet vaak gezien had.

Emerald Bay is een prachtige zeegroene kleur die me doet denken aan strandvakanties en de jungle. Deze kleur is net even anders dan het mintgroen wat hem bijzonder en vernieuwend maakt. Deze kleur lijkt me echt mooi voor in de zomer als je handen lekker bruin zijn.
Berry Potter & Plumbledore is een holografische lak met met een groene gloed, als je deze kleur op je nagels hebt en er mee beweegt zie je telkens een andere kleur. Een hele mooie kleur, leuk voor een avondje uit.

De groene lak is ietwat stroperig maar gaat nog net, wel merkte ik toen ik de groene lak eraf haalde dat je echt een basecoat moet gebruiken omdat de kleur echt helemaal in je nagels trekt wel is het handig dat er op het flesje ook echt staat "use basecoat".
De paarse lak is wat betreft iets makkelijker met lakken en verdeelt makkelijk over je nagels.
De kwastjes lakken prima en zijn lekker dik, zo ben je snel klaar. Bij beide lakken is twee laagjes voldoende.

Dit was mijn artikel over twee nieuwe kleuren van catrice en twee nieuwe kleuren van essence. Ik zal zeker nog eens de kruidvat binnenlopen om te kijken of er nog meer leuke kleuren zijn.

Heb je vragen? Reageer hier beneden of mail naar: lifetalktogether@outlook.com

Heb jij al gekeken bij de nieuwe kleurtjes van essence en catrice?

-xxx- Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten